Att leva med bloggaren

Nu då jag bott här hemhemma i Lovisa i några dagar har familjen lite samma fiilis som mina vänner brukar ha uppe i Vasa då de är tillsammans med mig. Tror mamma börja ångra lite att de gav mig en ny kamera ;)
Well, de får lite skylla sig själva. Ge inte en kamera till mig som redan annors är lite knäpp i att fotografera allt jag ser.
Såhär ser läget ut just nu:
Amelie kollar på youtubefilmer och Amanda är den enda här i huset som gör någonting vettigt, hon läser på prov.
Sedan skall jag tala om för er vartifrån jag fått min nördfaktor. Jag känner att er förståelse för mig nu kommer att öka med 200%. Får jag presentera nördkompaniet:
Japp! Mamma och pappa har nyss upptäckt angrybirds, och de tycker båda det är urcoolt. Nu sitter mamma med Ipaden och pappa vid datorn och spelar. Ni tycker jag är knasig?
Nu ska jag äta memma som mamma köpt, MED VANILJSÅS! just det, jag har tagit med mig komossa-traditionen till påvalsby ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

komossa tar över världen!! :D

2012-04-04 @ 18:59:44
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Anna

haha so it seems ;D

2012-04-04 @ 21:40:48
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu