Besöket

tjohoo kolla kolla kolla vem jag hittade i LOVISA på lärdagkvällen:
Vera var på besök i Lovisa :D
Skulle egentligen med min arbetskomppis Milli, som också är Veras kusin, på en eller två till öl och vinbaren Ölvin tillsammans med några andra vänner. Då tog Milli med sig Vera och Mathilda, SÅÅ KUUL o se dem!
Efter någon timme i baren gav jag och Milli en guidad tur i megastaden Lovisa, vi cruisade omkring i stan lite. OCH vaad ja ångrar att ja inte fotograferade vad som hände då Vera och Mathilda hittade en glömd butikskärra ytterom en matbutik :D hahha, där körde de omkring som knasbollar och skuffade varandra omkring i den. Man får inte direkt tråkigt med Vera ;)
Vera och Milli slog vad om att de ska hoppa bungy jump i sommar, jag och Mathilda skall vara där och föreviga ögonblicket.
Mathilda :)
Hade suddiga Milli och Vera på bakbänken :)

Kommentarer
Postat av: Veeruska

Jag läser visst din blogg. Det var kiwasiwa och ses ;)

2012-04-23 @ 19:54:12
Postat av: Anna

Ojj nu blev ja så glad ;D

2012-05-02 @ 21:49:58
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu