blickar bakåt

Ni vet hur irriterad man blir då det ploppar upp olika sorts uppdateringar på datorn "3 new updates for acrobat reader is ready to use", "updates available, instal them now?" o.s.v o de ploppar alltid upp just då man INTE har tid att uppdatera dem.
Under säkert hela året har en liknande updateringsvarning ploppat upp varje gång jag öppnat picasa (som jag använder för att redigera bilder), och varje gång har jag som vanligt tryckt "no, ask again later"..ända tills idag! Jag uppdaterade picasa (som tog hela 30 sek) och upplevde  WoW-faktor då jag såg hur mycket nytt och coolt som kommit upp där :D jag blev så taggad att jag sökte upp lite gamla foton tagna från Ollis och började testa de alla nya funktionerna.
Resultatet:
haha :) Fanns nog många fler funktioner, men årken tog slut
Första året i Vasat har nog varit det alldra bästa!

Kommentarer
Postat av: Maria

snyggt! ja älskar speciellt effekten på de tre första bilderna! :D lite vintage.

å ja håller absolut med om att det här gulisåret ha varit helt aaaaawesoooome! :D nästa år gör vi precis lika bra.

2012-04-04 @ 11:57:01
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo nesta år blir MINST lika kul!! wopwoop!

o Jo den funktionen heter 1960´s och är helklart min favorit! :D

2012-04-04 @ 14:03:20
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu