Den hemliga beundraren

Well, igår kväll då jag skulle cykla iväg till fannys för att tillbringa kvällen där blev jag väldigt överraskad då ja skulle hämta cykeln ur cykelförrådet. Som ni vet har jag ju varit på praktik nu i 4 veckor i Lovisa så detta var första gången på en månad som jag var ner i förrådet. På cykelns pakethållade hade anonyma gullungar satt fasst dessa lappar:
Jätte sött ju! Men VEM är det som satt dit dessa lappar? jag håller på att bli galen! har ringt runt till alla tänkbara personer, alla från klassen som befunnit sig i vasa, alla tänkbara vänner som vet var jag bor men ingen vet någonting om lapparna! Som ni ser är det två lappar som ser ut att vara skrivna av 2 olika personer, för stilarna är helt annorlunda och dessutom är de skrivna med olika pennor....jag går snart sönder av detta analyserande!
Stig fram ni söta lappskrivare!
Det konstiga är ju också, att man behöver en nyckel för att komma in i cykelförrådet, och jag känner ingen i detta hus och de enda med nycklar är jag och Emilia, som också hon varit i Lovisa hela tiden..
ALLA LEDTRÅDAR MOTTAGES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu