gjort

Nu då påskhälgen är slut händer här inte särskillt mycket..är på praktik, fick bl.a. se dockteater av åk 1-2 idag. De hade själva sytt dockorna, gjort upp draperier, fixat rekvisita och skrivit manuset. Kreativt!
Är fortfarande av den åsikten att förskola + åk 1-2 är såå min grej :)
.
Sedan har jag kaffat med vänner, varit till sjukhuset för lite blodprover då flunssan fortfarande inte vill ge med sig. Tycks dock bara vara ett virus så det blev ingen kur för mig, vilket egentligen är bra för man blir så trött av den!
.
Idag åt jag även årets första glasspinne! Nya (tror jag?) classic, vaniljglass överdragen med vitchoklad och kex, kan verkligen rekommendera den!
.
Det har dessutom uppstått ett problem här hemma, chokladen tar inte slut huuur mycket jag än äter! Idag tvingade jag i mig det sista som fanns kvar av mintchokladkakan som vi bakade till påsken, bara för att ja skulle slippa se den nå mer! Sedan överräkte jag min sista choklad-kanin till Amanda och Amelie! huuh, karkkilakko is so ON!
Snart skall jag skjutsa lillasyster Amanda på bio in till stan (stan=Lovisa city, inte helsingfors!). Hon skall o se på nya American Pie- American Reunion , jag har ännu inte bestämmt om jag också skall se den, eller inte. Har hört både poitivt och negativt om filmen men American Pia filmerna brukar ju vara helt skoj..
.
Well well, blir tråkigt att bara skriva och för er att läsa om vardagen, speciellt då jag inte gjort så mycket extra. Återkommer då jag har någonting vettigare, eller inte så vettigt att komma med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu