kaffedags

Efter att ha påskstädat här hemma och kopierat ut måånga viktiga papper hela dagen blev det kaffe men gamla kära gymnasievänner, Victor och Alexander :) superkul att se dem igen och gå igenom set senaste skvallret i Lovisa. Nu känner jag mig lite up to date igen och är redo för Lovisa händelserika nattliv på lördag ;)
På bilden ser ni stilige Ale och hans flickvän Janita, som jag träffade för första gången idag! :)
Sedan kom jag hem, hade köpt alla ingredienser till cupkakes och skulle just börja baka då jag märkte att vi inte hade några formar hemma. Besvikelsen..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ut på lördag med MEJ! :) Vi som typ int ser varandra tillräckligt i Ollis. ;)

2012-04-06 @ 10:07:34
URL: http://prillans.ratata.fi
Postat av: Anna

jajja ;) nåå men int kan man ju aldrig få nog av pärreprupp ;)

2012-04-06 @ 11:53:01
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu