Längtan

Nu har det gått 3 veckor i Lovisa. Det har gått riktigt bra, jag har fått träffa alla mina Lovisa-vänner, eller största delen av dem och jag har festat på Lovisas krogar (rättare sakt krogEN), fått jobba lite på min gamla arbetsplats o det har varit helt roligt..ända tills nu. Nu då det är en vecka kvar tills jag skall till Vasa har en stor längtan satt igång. Jag vill såå mycket vara där just nu! Har jätte ledsamt efter alla vänner där, Ollis, o t.o.m. skolan! Fick igår ett "we miss u <3 " meddelande med denn bild:

och kan inte beskriva HUR mycket ja skulle ha velat vara där då!
.
Idag pratade jag dessutom med Fasuli, och det gjorde ju inte saken bättre. Köpte faktiskt t.o.m croissanter och marmelad (som jag alltid äter med fanny) för att komma lite "närmare" Vasa. Kan säga att det bara hjälpte i ca 2 min :/
.
.
Nå, ska försöka ta mig igenom EN vecka till, som Fasu sa: sedan börjar livet igen ;)
.
.
p.s.
Detta var mitt svar till flickorna på bilden högra upp
och har samma feelis idag...

Kommentarer
Postat av: ängie

aw. jag saknar er såå mycke! 5 dagar kvar nu...

2012-04-22 @ 13:13:49
Postat av: Maria

nåmen! :( snaaaart e vi alla i vasa igen!

2012-04-22 @ 18:20:30
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu