Lite fakta

Egentligen hade jag planert gå på Neon-party på seurahovi i Borgå idag, men mamma "förbjöd" mig att gå eftersom jag bara tycks bli sjukare och sjukare hela tiden då jag inte förstår att vila lite emellan (och ja jag är 20 år och snäll flicka som lyder mamma, oftast). Nå, säkert ett helt bra beslut om jag skall orka med praktik i 3 veckor till..


Så, efter att ha förlorat i kortspelet UNO mot familjen ska jag besvara några frågor. Snodde dem av Challo


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, social, energisk

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, har alltid rätt, smått narcistisk ibland tror ja.. :)

Vad är du rädd för: att dö

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag är mycket nöjd med mitt livssituation just nu

Det roligaste jobbet du haft/har: Danslärare för högstadieflickor

Har du körkort och egen bil: Ja och ja

När tog du ditt körkort: I februari 2010

När grät du senast: Gråter mycket sällan, men i vissa tillstånd händer det (oftast på Ollis av någon okänd anledning..?)

När skrattade du senast: just nu då ja läser igenom fb konversationen mellan min småknasiga klass ;D (vi planerar roadtrip till popkalaset woopwoop)

Vem åkte du bil med sist: Mamsen

Vem åt du mat med sist: familjen

Vem sov du hos sist: Kasper

Vem sov hos dig sist: Cecilia

Vad var du rädd för när du var liten: jag var inte rädd för någonting! tuffis

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: de har växlat lite från en vecka till en annan..lite som det gör fortfarande ;)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: hmm 20ish?

Värsta smärtan du råkat ut för: Då jag hade gelnaglar och ena nageln fastnade så att min egen nagel lossnade från fingret..SKITONT! 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mycket! mina vänner gör mig alltid glad. Glädje av små saker <3

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: de gånger jag inte får som jag vill, händer inte så ofta dock ;)

Har du någonsin sportat: Japp, friidrott, ridning, gymnastik och dans 

Någon du ser upp till: Ser upp till väldigt många människor i min omgivning

Vad finns alltid i din handväska: TUGGUMMI, pengbörs, lip balm, penna, kalender, foundation, borste

Har du varit utomlands någon gång: Jo, i Spanien, Italien, Sverige, Estland, Danmak, Ungern, åkat igenom Schweitz och Tyskland

Vilken plats var finast: Varenna, en liten sad i de norditalienska alperna. Världes vackraste och romantiska plats! GO THERE!

Största stad/städer du varit i: Rom 


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.

Rökt: Ja.

Snusat: Nej

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Ja, i öronen och så hade jag i naveln, men har låtit den växa fasst. Tatuering är under process.

Hur ska en kille vara/se ut för att du skall falla pladask: Har en ganska stereotypisk smak; han skall vara ganska manlig, altså ganska "stadig" kroppsform, inte för smal. Sen skall han vara mycket social och ha en bra humor och vara artig och trevlig...skulle kunna fortsätta beskriva men då skulle det sluta i en roman.

Finaste komplimang du fått: jaa-a, komplinmanger som folk ger och jag märker att de faktliskt menar det, och säger det inte bara för att imponera eller verka trevliga. 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Kanske.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Det har jag vel

Har du någonsin fejkat en orgasm: Nej.

Hur många sex-partners har du haft: Jag är en ganska öppen människa, men vissa gränser finns ;)

 


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad (just nu iaf)

Hamburgare eller pizza: Pizza.

Kött eller fisk: Fisk

Hund eller katt: Hund.

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Vin!!!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Charter- eller skidsemester: Charter!

Sverige eller Utlandet: Utlandet, varmt skall det vara!

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörk

Sommar eller vinter: Sommar!! (vem gillar vintern egentligen?)

Vår eller höst: Vår!

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

.

.

.





Jajja, så vet ni det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu