lite mer "livet är hårt" tankar..

okej, åk 1-2 är najs då det gäller klassrumsundervisning. Men idag har jag fått erfara att jag åtminstone inte skall bli gymnastiklärare, för de årskurserna iaf. Har haft gymnastik, löpning, idag men ettor. Anna + 18st 7-åringar + för stor idrottshall + världens sämsta akustik + för många intressanta redskap = mindre kaos. Är helt slut av allt "kom ner från ribbstolarna", "häng inte i repen", "vänta på er tur", "nej, du får inte gå dit", "sluta bråka" osv osv i all oändlighet...
.
Vad mer då? jo, känns som om jag har miljooner skolarbeten som borde bli färdiga under dessa praktikveckor, Känner nog att jag har läget under någorlunda kontroll, FÖRUTOM den där jäkla praktikmappen. Jag skev faktiskt nyss en mening i den, men började faktikst just fundera över hur jag nu plötsligt sitter och skriver blogginlägg istället? hoppsan..
Har noll koll på vad som egentligen skall skrivas där... lektionsplanerna antar jag, som under min praktik inte existerar..får vel göra upp 9 fake-lektionsplaner nesta vecka...
.
Jag vill till Vasa, nu

Kommentarer
Postat av: Maria

ja har int ens öppnat någon praktikmapp ännu... hehe :P känner att ångesten över allt som ska göras kommer krypande.

och ja tycker för övrigt också att du ska komma tillbaka till vasa nuuu! :D

2012-04-17 @ 17:45:59
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Anna

hah bra så jag inte är ensam ;)

Jaa ja har såå lessamt efter vasa och er alla! :( riktigt hemskt. Ennu 2 veckor..mest ångest får jag d jag tänker på att jag bara kommer vara där i två veckor och sedan blir det sommarlov, buhuu :(

2012-04-17 @ 17:53:37
URL: http://annasplaner.blogg.se/
Postat av: Ida

Bor du i Finland? :)

2012-04-17 @ 19:24:50
URL: http://iduzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Ida: Ja det gör jag :) flyttar lite mellan Vasa och Lovisa

2012-04-17 @ 19:31:54
URL: http://annasplaner.blogg.se/
Postat av: ic

jaa huhhu, ja saknar tilåme skolan.. men int länge kvar nu!!

2012-04-18 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu