Lördags och Söndags fotoblogg

Middag med familj och vänner
Förfest hos Kia med Perre, Sanna, Madde, Robbe och Miisu. Det blev inga bilder från Nattklubben, valde att lämna kameran hemma. Idag känner jag att det var ett mycket klokt beslut.
Mår inget vidare idag. Förutom ett besök hos Famo och Fafa har jag bott på soffan hela dagen. Den enda som ger mig lite sympati är mys-Fia :)
Har man inte fått se tillräckligt med påskbilder än så kom här lite till.
P.S. Är lite besviken över att jag inte fick en rosa barbapapa, men kan vel leva med det.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för lördagen, ja hade jätte roligt! :) Hoppas du hade en bra "efterfest". ;)

2012-04-09 @ 14:03:26
URL: http://prillans.ratata.fi
Postat av: Anna

Jooo tack själv hade helt jätte roligt! :D o jo, efterfesten va helt okej ;)

2012-04-09 @ 15:37:39
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu