Lördagsplaner

Trevligt då man jobbar på ett cafe och kassamaskinen går sönder 10.09 på morgonen, just före rusningstid. Så det blev en lite mer hektisk dag på jobbet än normalt. Märkte också att jag egentligen borde ha stannat hemma och vilat ännu, eftersom rösten höll på att ta slut vid halva dagen och jag bara kände hur kroppstemperturen sakta började stiga igen. Skall jag någonin bli frisk från denna förbskade förkylning? knappast, eftersom jag är dum nog och tänker gå ut i kväll också, (Det är ju påsk ju...!)
.
.
Fick inte se en enda påskhäxa idag, men min trogna tjänare (även kallad syster) gör som hon blir tillsagd och fotograferde lite häxor åt mig istället :)
Cissi var vääldigt intresserad av alla gäster...eller cholkadägen som fanns i deras korgar :)
.
.
Nu blir det snart påskmiddag, sedan på förfest tll Kias och sedan till Alexia ;)
Ha en bra fortsättning på påsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu