Måndagar...

1. Tenkte ju inte riktigt igenom detdär med renoveringen i Amandas rum. Nu rymms jag inte mer in där utan måsste sova på obekväm soffa i vardagsrummet.
.
2. Då blir jag även veckt av alla andra som skall stiga upp före mig på moronen
.
3. Blev även väckt 04.30 på morgonnatten av pappas väldigt irriterande telefonsignal "riiiiiing, riiiiing, höör du inte att det ringer?! svara nu då! " JAA JAG HÖR!!
.
4. Ringsignalen var egentligen ett brandalarm. Dagiset som jag skulle befinna mig på 8.30 på brann lite.
.
5. Hade oförberedd förskoleundervisning ensam (med 0 sekunders förvarning) i rökluktande dagis.
.
6. Fick huvudverk
.
7. Stod en timme bredvid en kopieringsmaskin och väntade på att den skulle kopiera klart vårtestet åt alla ettor och treor.
.
8. Var igen till sjukhuset för att göra test nr. 3 och 4. Blev stucken med nål för att ta blodprov och sen grävde de i halsen på mig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu