Praktik avslutad!

Hade idag min sista praktikdag, egentligen skulle sista dagen ha varit imorgon men skolan är på utflykt så jag fick ledigt. Så därför kan jag imorgon bitti hoppa på första bästa buss och sedan tåg till Vasa! Va e nu betär en he?? :D woopwoop är så taggad inför Vasa och VAPPEN!!
.
Har hunnit med mycket idag, efter praktiken var jag och besiktade bilen (ja, JAG har varit o besiktat den!), sedan blev jag intervjuad till tidningen Läraren om hur min första praktik har varit och min syn på studierna och specialläraryrket just nu. Så håll utkik efter mig och Emilia i Läraren-tidningen alla lärarvänner! ;)
.
Nu ska jag börja packa väskan och efter 4 tomma planfria väckor är kalendern igen fullpackad med pogram från morgon till kväll, HÄRLIGT! Imorgon kl. 13.25 återvänder jag till plattlandet och livet ;) See ya!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu