shopping och bebisar

Detta veckoslut har tillbringats i shoppingens och bebisarnas tecken! på Fredag var jag i Helsingfors (eller i stan som vissa envisas med att man skall kalla det ;) ) Hittade inte riktigt allt därifrån så idag åkte jag iväg till Borgå för att inhandla resten. Egentligen var det inte alls planerat, men blev tillfrågad att komma med och agera kusk åt Tina, Johan, Henkka och lilla söta Wilma (3 mån) för att åka och hälsa på Annika som på långfredagen fick en liten prins! Jätte gullig liten kille :)
.
.
På fredag morgon, dagen då vi skulle o shoppa fann jag denna lapp på köksbordet
Hahha, undrar vartifrån de lärt sig sådana knep...(öhm)
.
well well, lite shoppingresultat då:
Läderrock och lite nya jeans
Nya sommartoppar
.
Nya joggingskor och lite mindre kläder för framtiden ;)
Haha nej skojade bara, är inte gravid! Babykläderna är åt Tanya som även hon för några dagar sedan fick en liten prinsessa :)
Som om inte en bebis skulle ge tillräckligt med babyfeber, nu finns det 3 st!!! Ush, vilken tur att jag verkligen älskar studielivet...
Här kommer en bild på lilla Wilma:
Ursöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu