Tågbloggen

Sitter nu på tåget påväg mot vasa! hejaheja. De kommande 4 timmarna kommer jag dock ägna mig åt skolarbeten. Här skall praktikmapp skrivas, känner att det kommer bli 4 väääääldigt långa timmar...
.
Men inte sörjer i för det. För när jag väl är framme i Vasa har jag fullspäckat program. Först ska jag föra hem bagage, sedan ringa Teeti och gå iväg och skaffa lite sponsorer till nästa års gulis-halare. Targets: VOAS och Lokalförsäkringen.
Sedan åker jag och Ida på mini roadtrip till stenhaga för att shoppa loss lite. Sedan skall vi också handla mat till våra stackars kylskåp som ekar tomma och inte sett mat på en månad.
SEDAN efter det blir det lite uppfräshning i form av dush före jag styr stegen mot Fannys och spenderar kvällen där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu