testing testing..

Idag har jag varit i Forsby på praktik, har förhört läsläxor, övat dikamen och räknat matematik med små ettor. Än så länge tror jag nog jag är på rätt väg i fråga om yrkesval, med det har ju bara gått 2 dagar av praktiken. Vem vet va som kommer att ske, jag kaske har 5 rynkor och 10 gråa hår då dessa 4 veckor gott...
.
.
.
.
Ända sedan jag kom hem har jag övat mig lite på systemkameran. Tycker det borde finnas en valbar kurs vid Åbo Akademi vid namn "systemkameraanvändning for dummies" ( värd minst 5sp!). Skulle garanterat gå den, detta är ju en helt ny vetenskap liksom!
Här kommer resultatet av dagens tesning:
Cissi och Fia fick ställa upp som modeller (mer eller mindre frivilligt..)
Tränade också lite skärpa...houh..tror no de får bli en fotokurs a´la Maria när jag åker tillbaks till Vasa i Maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu