Home sweet home!

Äntligen är ja hemma! o ja har min egna säng! Livet!
Är riktigt slut efter en 6 timmars bilfärd med pappa (tack pappa för att du körde hit mej :) ) och efter några timmar av uppackande av alla kläder etc... Nu sitter jag här som en padda i soffan framför datorn och funderar på om jag skall våga öppna en cider som blivit här sedan våren, problemet är att jag inte minns om det är min cider eller kämppis-Emilias...kanke jag vågar leka med livet liiite bara ;)
Annors då, jo vi har haft världens bästa hyresgäst här i lägenheten över sommaren. Man tar ju en risk då man väljer att hyra ut lägenheten med möbler och allt till någon helt främmande person, men i detta fall gick allt bra. Lägenheten var i tiptop skick då jag klev in genom dörren. Inte nog med det, Jenni (hyresgästen) hade dessutom lämnat en lapp på bordet med en reakod till cocette som säljer väggord/dekorationer! Hur kul är inte det! Nu får jag och Emilia shoppa loss där för 30 euro! Det är tydligen Jennis syster som gör väggorden, var just inne och kollade och man vill ju bara ha allt! Så alla in o kolla vet ja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu