Kräftskivan ja..

Som jag skrev i något tidigare inlägg önskade jag mig en kräftskiva före jag skulle åka upp till Vasa, och som det brukar te sig..hehhe..fick jag min kräftskiva! Vi samlades några vänner hos Ida som också hade fyllt 20, dessutom var det också en liten farewell fest då vi alla mer eller mindre skall börja nya liv och alla på olika orter. Så det blev mycket att fira och firade gjorde vo nog allt. Vi avslutade kvällen med att åka in till Helsingfors för lite barliv där. Kul kul :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan vi int ha kräftskiva i Vasa också? :D Jag har aldrig ätit kräftor.

2012-08-24 @ 19:54:50
URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Anna

Maria....seriöst? ALDRIG ÄTIT KRÄFTOR????? gooosh...jaa nå nu blir vi ju tvungna att ha en kräftskiva :D haha WIN

2012-08-24 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu