Den händelserika dagen...

Kl. 8.40 (!) ringer en pigg Fasu o vill att vi ska gå till 1R+K på morgonmål. Detta hade jag också planerat att vi skulle göra...kl. 10 (!)...men denna gång vann Fanny kampen så det var bara för mig att stiga upp och cykla iväg. Och MUMS vilket morgonmål det blev! Studerande-budgeten är ju inte riktigt till för lyxiga morgonmål på café, men ibland får man vel?

Ett rum och kök ligger rakt ovanför pentik för er som inte visste, och det är verkligen värt ett besök. Där är mysfaktorn på hög nivå!

 

Sedan fortsatte min och Fasus lilla äventyr. Det blev en snabbvisit till tritonia och så blev vi lite shoppingsugna och bestämnde oss för att göra en liten trip till Stenhaga (det heter vel så?) till GB galleria. Jag hade själv aldrig varit där förr och tyckte det var riktigt mysigt. Inte alls lika stressigt som i centrum. Hittade bl.a nya jeans (o nej mamma ja köpte inget jätte onödigt ;) )

SEEDAN fortsatte den aktiva dagen i handarbetets tecken. Japp, hade planerat att sy fast bokstäverna till min halare under sportlåvet och när jag märkte att Fanny hade en symaskin valde jag att utnyttja detta :)

Jag satte mig vid symaskinen och provsydde lite på en provlapp då Fanny undrade om jag någonsin använt en symaskin förr......sååå det hela slutade med att världens snällaste Fasu sydde fast Annas bokstäver medan jag stod bredvid och berömde hennes insats :)  och super bra blev det! TACK FANNY! är skyldig dej en stoor gentjänst :)...hundarna Wilma och Ella var också med :)

 

(P.S. jag har faktist klarat symaskinskörkortet! )

 

OCH nuuu skall jag börja laga mig färdig för förfest hos Angelica och sedan bär det vidare mot Rocktails, som idag har gratis inträde för Rocktails medlemmar ;) see u there!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Symaskinskörkort! :D voi Anna vännen då du e så söt! ;)

2012-02-29 @ 18:17:33
Postat av: Anna

Fanny: Jaaa! i lågstadiet... ;)

2012-03-01 @ 09:39:59
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu