Att så lite kan ge så mycket

Körde hem från jobbet, på vägen körde jag via butiken för att köpa hem lite chips och dipp på min systers beställning, tog även några kalla åt mig själv. Det är fredag och framför mig väntar 3 hela lediga dagar. Det är en månad sedan jag hade en ledig lördag utan jobb. Jag var på gott humör då jag fortsatte resan hemåt genom de gröna åkrarna och ängarna, tillika som X3M dånade ur högtalarna i bilen. Då jag kör förbi häststallet ser jag den helvita, vackraste häst som jag så många gånger sett förut beta omkring i hagen. Härom dagen fölade den och blev hästmamma till ett litet litet brunt föl. De var alldeles ensamma i den stora grönskande hagen och den känsla som uppstod då jag ser de båda två, springa, sida vid sida, omkring i stora cirklar med solen gassande över dem. De var så lyckliga. Det var dagens vackraste syn och min dag blev med det tio gånger bättre. Tänk att så lite kan ge så mycket, hoppas det alltid kommer vara så.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt enkelt ett inlägg som ger mj kalla kårar.

- V

Svar: Ja tar de som bra kalla kårar då ;)
Annas planer

2012-07-21 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu