Lurens sommarteater i Lovisa!

Någonting som hör till en sommartradition i vår familj är Sommarteatern på Lurens. Den har jag nog "sett" i princip varenda sommar i mina 20. Har altså vuxit upp med Lurens, främst för att min pappa byggt dekoren där i över 30 år samt sjäv spelat teater. Min mamma har också varit med i rollbesättningen några gånger liksom jag själv. I år är även min syster med och spelar i pjäsen. Traditionsenligt var vi på premiär 29.6, premiären av Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige.
 
               
Amelie och Jenna bckstage
Systeri Amelie som vildgås(om någon mot förmodan missade vad hon försöker föreställa)
Nils Holgersson
Det var kärlek...
..action på hög nivå..
Och drama..
 
 
Publiken var fullsatt och Lurens levererade, som alltid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu