Tatueringar

Har en såååå stoooor tatueringsfeber just nu! Varför måste tatueringar kosta så mycket? 
 
        Den största och viktigaste som V ritat, som jag tror kommer få vänta ett tag skall komma på höften och revbenen på höger sida.
 
 
 
 
 
Har altid velat ha endera en not eller en liten fågel bakom örat.
 
Och så hittade ja ju denhär och blev lite kär...
 
 
Ja, ja är lite galen i fågeltatueringar just nu. Men jag gillar vad de representerar för mig. Förutom att de är otroligt vackra representerar de frihet. Jag tänker aldrig någonsin förlora min frihet till att välja min egen väg, friheten till livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu