Äventyret!

Äventyret i karis/ekeäs ör för denna gång över, och vilket väckoslut det har varit! Har haft så otroligt skoj! Jag agerade fotograf på fredagen, med delegerade den uppgiften åt Maria på lördagen då jag själv inte årkade ta med mig kameran till popkalaset. Bilderna får tala för sig själva!
.
Äventyret i karis/ekenäs ör för denna gång över, och vilket väckoslut det har varit! Har haft så otroligt skoj! Jag agerade fotograf på fredagen, med delegerade den uppgiften åt Maria på lördagen då jag själv inte orkade ta med mig kameran till popkalaset. Bilderna får tala för sig själva!
.
Tjohoo, turistrna har anlänt till Karis! Och vad är man för turist utan lite turistbilder?
I Kris fanns det bl.a. Lidl och axxell
Jag och Ica var lite borttappade i Idas okända kungadöme Karis, och vad är det bäst att man gör då? Jo, man tar sig till närmaste bar, beställer en kall och tar det lugnt i väntan på the rescue :)
The rescue bestod denna gång av en mycket glad Ida som kom o saved the day! :D
Ida visade oss runt i karis
weeee!!!
Sedan blev det ekenäs och Alban!
Där treffade vi på Emilia.
Romantisk solnedgångspromenad hann vi också med,
Sedan skulle Ida ta oss till någon hemlig plats! tyverr misslyckades hennes överraskning lite p.g.a. att jag genast kände igen vart vi befann oss, gör ni det? ;)
Japp, Raseborgs ruiner! Och det mina vänner var SPÄNNAND! (som man sejer i pampas)
Md oss hade vi grillmat! omnomn så det blev även lite picnic bland ruinerna :)
Ida Anna Ica, in the ruins forever :)
Det var bara en sådan dag då man verkligen älskade livet!

Kommentarer
Postat av: Maria

ååh, vilka härliga bilder! :D

2012-06-11 @ 22:16:42
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: a

2012-06-12 @ 17:42:02
Postat av: Anna

Jaa di e ganska mysiga o somriga :) inte helt Maria kvalité´meen .. ;)

2012-06-12 @ 17:42:38
URL: http://annasplaner.blogg.se/
Postat av: Mizza

Vilka härliga bilder! :) Det ser ut som ni har haft skoj :)

2012-06-12 @ 20:32:57
URL: http://mizzas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa vi hade no superskoj! :D

2012-06-13 @ 18:17:33
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu