Dimisionsdagen

Gårdagen var en hektisk men riktigt rolig dag. Var på jobb till kl 15, rusade hem i dushen och begav mig sedan på studentkalas nr 1 hos Ulrika..sedan blev det studentkalas nr 2 hos Emilia. Hos Emilia träffade jag på vasaklasskompis Veruski vilket ju var kul:) Sedan rusade jag ännu på ett studentkalas hos danskompis Kajsa. Alla var jätte fina och hade lyckade fester, synd bara att man inte hann vara så länge på varje plats. Jag skulle nämligen ännu iväg på kvällens höjdpunkt hos Ida som blev färdig frisör :) vi hade tjejmiddag där + Victor som joinade. Efteråt begav vi os ut i Lovisa nattliv till Alexia.
Hade så brottom hela dagen så jag glömde kameran hemma vilket harmade lite :/ några suddiga telefonbilder blev det Iaf:
Kvällens Superman(woman) var definitivt Milla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu