Spännande tider!

Kan  inte riktigt hålla mig stilla idag för IMORGON börjar ett helt supermegaawesome veckoslut! Det kommer bli en av de bästa veckoslutet på sommaren har jag på känn! Imorgon, fredag åker jag iväg med tåg mot KARIS och POPKALASET!!!!! Tjoohooo har dessutom bokat tågbiljett bredvid Angelica i tåget från helsingfors till karis så skall spämmä henne heeela vägen! ååh va jag har saknat alla gooa Vasamänniskor! I Karis skall vi sedan alla bo hos klasskompis Ida som lovat sköta om oss, det lär ska bli bl.a. affes, restaurang, grillmat hemma, awesome fest och AWESOME pöööpkalas! taggataggatagga!
På söndag åker jag sedan bort från Karis, men inte till Lovisa. Det supermegaawesomma veckoslutet fortsätter tillsammans med en annan ganska saknad typ :) jejee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu