Still alive

Tänkte bara meddela att jag fortfarande lever, ifall det var någon som undrade...

Gjort in short:
Firat en jättelyckad midsmmar hos Jenny som hade grillfest
Ätit grillmat
..lite till grillmat..
och ätit ännu lite till
Jobbat
Gymmat
Träffat vänner

Bestämde att då midsommaren är över är det slut med kakor, godis och andra onyttiga saker. Gymmet it is. Den största orsaken till detta är kanske den kommande resan som jag skall åka på tillsammans med mina goda vänner. Någonstans varmt blir det, men var återstår att se. Har varken bestämmt exakt tid eller plats eller längd på resan. Japp! Jag har faktiskt inte planerat någonting annat än tagit ledigt 3 veckor från jobbet före skolan börjar för resan. Idag bestämde jag mig dessutom för att inte planera någonting alls mera denna sommar, inte mer än nödvändigt iaf. Orkar inte med att jämt bli besviken då mina planer förändras.


Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu