Välkommen till café Vaherkylä!

Som många av er redan vet arbetar jag över sommaren på café & konditori Vaherkylä, som är världens mysigaste café i Lovisa som ni alla absolut måsste komma o besöka i sommar! Så om ni inte vill komma enbart för att hälsa på mig så kom för att äta de mest utsökta kakorna någonsin! ;)
Så idag tog jag med kameran till jobbet för att kunna visa er var jag tillbringar största delen av sommaren :)
.
Välkommen!
skulle jag kunna ha hemma på väggen...
I år tog Vaherkylä hem vinsten för Finlands bästa kaffe! kom o smaka ;)
Ronja och Milli som fjantar sig på jobbet ;) Arbetsglädje!
Håkan Ek och Pirjo Vaherkylä-Ek som äger cafe´t. Pirjo är redan den 4:de generationen som äger cafe´t och Håkan som bakar alla utsökta kakor har utbildats i den världskäna konditoriskolan École Lenôtre i Paris! (hur coolt??!!)
Så på hösten då ni i Vasa ser en köttbulle rulla omkring, vet ni att det bara är jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu