Att köa..

Idag hade jag ju inga föreläsningar alls på schemat, ändå cyklade jag trött iväg via posten till skolan för att köa för att få biljetter till pampas nationaldag. Hade hört lite rykten föregående dag att man bör vara där i tid, så jag och Emilia var där redan lite före kl 11, fastän biljätterna skulle börja säljas först vid 12.
Häpna blev vi då vi möttes av denna syn:
I hela foajén satt det hudratals studeranden på stolar, bord, golv och i trappor, 1 timme före biljättsläpp!!
Då blev vi inte alls glada..
Det var bara att gå efter lite kaffe och ställa sig i kön (som för övrigt inte egentligen existerade, så vi ställde oss någonstans mitt i). Emilia valde att multitaska och drog nytta av situationen genom att göra lite skolarbeten då hon satt o köade. Smart.
Smarta var också jag och Ida, som kom fram till att vi inte årkade köa. Vi ville ha mat så vi beslöt att låta våra andra vänner köa för oss då vi gick och åt. (status ;) )
Men snälla och omtänksamma människor som jag och Ida ändå är, köpte vi med oss lite chips till våra köande vänner, då blev di glada :)
(salladerna dom säljer i Ann-Mari är btw jätte goda!)

Sedan lämnade vi våra köande vänner igen och gick till gymmet :)
(P.S. om ni har svårt att se de gigantiska musklerna på min arm så beror det på den dåliga belysningen de har i simhallens gym....och Idas fotograferings skills....öhm)
Nu blir det nog tentläsning för heeela pengen, eftersom det gick lite sisådär med det igår...suck!
Återkommer kanske senare med lite party bilder från min, Emilias och Fannys födelsedagsfest, har äntligen fått bilderna från Maria :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu