Blog award :D

Tjohoo börjar känna mig som en riktig bloggare nu då det börjar komma blog awarder från megakändisbloggarkompisen Tidsjuven ;)
Här kommer nu 7 fakta om mig..som ni säkert alla vet  redan eftersom jag inte kan hålla käft :)
1. Jag kommer nästan ALDRIG för sent..och skulle jag någon gång mot förmodan göra det (t.ex då jag umgås med vissa.. ;) ) så får jag magsår..nestan.
2. Jag planerar allting och hatar att göra/vara med om saker då jag inte kan förutspå eller planera vad som kommer att ske
3. ..vilket också är orsaken till att jag inte tycker om att köra bil. Man kan inte förutse händelser i trafiken..ush!
4. Jag överanalyserar..allt
5. Jag är supermegagiga envis och får därför oftast det jag vill
6. Jag kan göra "mato" eller "masken" som det vel heter på svenska :) (rörelsen altså)
7. Jag älskar skor, här i vasa har ja ca. 30 par
Nuuu skall jag ge denna award vidare till mina bloggkompisar..som är typ hela 2 st :D Ica och Perre (OBS Maria måste lära mig hur man linkar till era sidor) :D Nu ska ni skriva 7 faktan om er själva och sedan skicka den vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu