Dagen som varit..

Idag började dagen (något trögt efter sitzen) med en solig vårpromenad med Fasu, Emilia och hundarna. URHÄRLIGT väder det har varit hela dagen!! Man kan riktigt känna hur vinterdepressionen släpper :)
och så solade vi lite igen, jobbar stenhårt på min solbränna år 2015, typ.


Igår hade spirre sin I´m glad I´m NOT sitz, och de enda bilderna jag tog från eventen kommer här:
Heh...men både sitzen och eftersläppet i Ollis var SKITKUL!!!!
Vill ni se lite mer seriösa bilder kan ni kolla in Marias blogg. Maria sviker aldrig med att agera fotograf, denna gång blev det sammanlagt 592 bilder från kvällen. Tänkte skratta ihjäl mig idag på föreläsningen då vi gick igenom bilderna :D
JUST NU sitter Maria faktiskt bredvid mig i soffan, vi har bloggträff ;) (urcoolt!) så här kommer lite live-blogg bilder av läget:
mmm..fettomat och gott sällskap, perfekt onsdagkväll ;) man får joina om man så vill, men jag varnar er för BLOGGNÖRDAR ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihihi, vi måst absolut börja ha bloggträffar oftare! ;)

2012-03-14 @ 20:01:42
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Anna

ja abslout! o fettomaaat!!! ;)

2012-03-14 @ 21:26:18
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu