Den dumma dagen

Idag har det varit en dum dag. Den började med en dum finskatent. Sen var det dum strömming till mat i skolan. Sen skulle vi läsa till en dum tent med Fasu men vi va lite dumma o läste int nå utan åt choklad och analyserade världen istället, vilket också var dumt för vi kom int fram ti någå vettigt alls. Sen va vi tillbaka i skolan på föreläsning, som egentligen int alls va dum utan helt trevlig, men den höll på ända till kl. 18 och de va dumt. Sen diskuterade vi varför man bloggar, speciellt bara om de goda sakerna i livet så att det värkar som om man svävar på rosa moln hela tiden och att man genom detta kan få andra att känna sig dåliga med sitt liv. Detta var också dumt för nu har jag noll blogginspiration och kann inte släppa detta: skall jag ha skuldkänslor över att jag bloggar om ett "perfekt liv". Livet är ju inte perfekt. Inte åtminstone idag.
Nu ska jag läsa till morgondagens dumma tent, som jag har varit dum nog att inte börjat med tidigare!

Kommentarer
Postat av: iics

plötsligt låter dum int som ett ord mer... ;)

o du bloggar så ja har nån att stalka :)

2012-03-07 @ 19:30:01
Postat av: Anna

hehe.. thanks for your support ics :) <3

2012-03-07 @ 19:36:11
URL: http://annasplaner.blogg.se/
Postat av: RosaBlogg-pessimisten

dum dummare dummast. Rosa moln är helt okej ibland, bara man ser jordytan alltid då och då.

2012-03-07 @ 20:09:18
Postat av: Anna

så sött att du faktiskt läser min blogg Vera :)thihi

2012-03-07 @ 20:15:10
URL: http://annasplaner.blogg.se/
Postat av: Maria

bloggar kan ju va som en fin verklighetsflykt också. ja tycker i alla fall att de e kul att läsa rosamolnbloggar, hihih :)

2012-03-07 @ 22:20:31
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu