gårdagen..

Igår var jag megasuperduktig studerande på dagen så ja inte ens hann blogga! Jag hade egentligen planerat gå på gym med Ida. Men sen då Ida hade flow på tentlesning hände det något väldigt sällynt med mig. Jag fick också plötsligt lust att läsa på tenten!?? vet inte hur det gick till men jag valde att ta tillvara på denna sällsynta feelis o kokade morgonkaffe, tog med mig lite kex som jag bakat dagen före, boken under armen och en stol ut på balkongen, och där satt jag i solen och läste över en timme, och sedan fortsatte flowen i 2 timmar till inomhus då solen gick i moln. Jag är riktigt stolt över mig själv! lite bloggbilder hann ja ju förståss ta iaf ;) de kommer här:





Då jag hade varit så duktig belönade jag mig själv med ost och vinkväll/födelsedagsfest hos challos och sedan Ollis på kvällen ;) måssta ju göra någonting normalt på denna mystiska dag iaf..




Nu efter att ha lekt lite med nya foto appen på telefonen i skolan, skall jag börja dra mig mot akademisalen på en ganska intressant föreläsning. Det är en kristen och en humanist som skall diskutera livets mening, så alla iväg till akademisalen som befinner sig i Vasa! ser fram emot detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu