Gårdagen..

blev en liten mini girls night out med Fasu :) Hon fick visst övertalat mig att åka till Stenhaga och träffa föräldrarna i alla fall, och riktigt kul var det! Fannys syster Julia är grymm på att laga hår..så eftersom jag var lite avis på Fannys fina nyklippta och färgade hår fick Julia laga mitt hår också, o superfint blev det! eller vad?

Före vi begav oss hemåt och vidare mot O´malleys och Rocktails åt vi pizza på Dallas :)

 

Jag tror nästan att jag vågar påstå att de har de godaste pizzorna jag ätit där! Ägaren tipsade oss också om att man får hyra deras bastu. För 30 euro får 8 pers hyra bastu, äta pizza och sedan åka men limousin in till stan!! Inte illa va? (*vink vink*!!!!) De måst vi nog ta o göra med flickorna nåt veckoslut ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj va fint ditt hår e! :D



Och du har fått en award på min blogg. :) Dags att klura ut 7 stycken punkter om dig själv!

2012-03-03 @ 15:07:51
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Anna

Wohoo så kul! tack!! :D

2012-03-03 @ 15:29:18
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu