Måndag..

..och sportlovet är officiellt slut, men inte är vi bittra för det inte! för hur kan man inte vara glad då det ser ut såhär då man cyklar till skolan?
Kan inte heller beskriva känslan man får då man efter skolan går via citymarket och märker att de börjat sälja JORDGUBBAR!!! SPRING IS HERE <3
Det bästa med dagen var ju dock inte vädret och jordgubbarna, det var ju att få träffa alla klasskamrater igen efter en veckas paus! och att vi inte hade setts på en vecka märktes tydligt...tror nog hela Akademill märkte oss då vi efter föreläsningen tog eftermiddagskaffe och äppelpaj (som var alldeles ljuvligt god!!) vid Ann-Marie.
Alla var glada, förutom Ida som inte riktigt gillar att jag börjat blogga och fotar varenda sak jag är med om..egentligen tror jag bara det är Maria och Angelica som tycker det är kul :) och min familj där hemma då förstås som nu faktiskt kommer att bli uppdaterade om vad det är jag håller på med här i Vasa egentligen..(om de sedan gillar det eller ej är en annan femma)
Sedan blev de lite för höga på socker och koffein och försökte göra "vågen" då de satt och väntade vid garderoben...(de är helt okej ändå :) )
Nuu ska jag börja pyssla med lite hemligheter, det är nämligen så att jag har en liten vän på vift i Australien som fyllde år igår ;) kanske visar resultatet senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu