TJOHOO!

Nu är det söndag och imorgon är det måndag vilket betyder att sportlovet är slut och skolan börjar, detta betyder i sin tur att MIN KALENDER EXISTERAR IGEN! tjohoo! Nu är det ju så att skolan valt att lämna bort en hel vecka från shemat eftersom det är sportlov (wtf?!) så det har kännts lite som om en bit av mig varit försvunnen liksom..MEN fr.o.m. imorgon är biten på plats igen! :D woop
Har nog haft lite planerings abstinensSbesvär under lovet men idag har jag äntligen kunnat börja planera nesta vecka igen, och såhär kommer den ungefär att se ut:
En härlig syn va? :) Den fina planeringstavlan har jag fått av mina kära klasskamrater till födelsedagen, dom känner mig bra ;)
Nu ska jag fortsätta njuta av söndagen, baka lite scones, städa, gå på kaffe med Angelica och kanske blir det myskväll med Fasu på kvällen igen? det hör ju lite till vår söndagstradition nuförtiden :)
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu