Update

Har 15 min på att update er om läget här på akademill, är ju här på spexhelg. Under den tiden har jag sytt över 30 meter lakantyg, målat, kokat kaffe, bakat över 30 pizzor och snart  ska ja koka ännu mer kaffe till duktiga spexare. Lite kaffepauser har ja också hunnit ta, här kommer bevismaterialet:

Duktiga Vera. Linnea och Rasmus målar backdroppen som jag varit med och sytt :)

Ica updatear också, hon på streamzoo ;)

Sedan har jag också passat på att catcha lite ninjor o annat skoj, är ju på spexhälg med självaste ninjatrainern ;) hehhe..så nu har jag utmanat Maria lite :)

lila peffan ninjan


och en lite suddig I see U ;)

Ikväll blir det sitz på Filicia castle :) tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Maria

ojoj, finns det en ninja i ÅA? :D shit.

hoppas att ni har det riktigt skoj på spexhelgen! :D

2012-03-10 @ 16:09:44
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jo o precis ovanför dörren då man går in! förstår int huur vi ha missa den..o ja ha fått nya tips om var di andra ninjona finns o sett en bild på var megagiganinjan e :D vi måst fara på ninjajakt!!

2012-03-10 @ 17:55:30
Postat av: Maria

vi tar ninjajakt nästa vecka då! :D

2012-03-10 @ 22:52:18
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu