utan internet..

Igår lyckades jag glömma min mokkula hos Idas när jag var där på filmkväll..så var utan internet ända till kl 14 :/ Kändes lite som om världen övergett mig för ett ögonblick, men sedan kom jag på att jag kan ta tillfället i akt och läsa lite tentlitteratur :), så jag kokade mitt morgonkaffe och satt mig på balkongen, fångade lite vårsol och läste om läs- och skrivsvårigheter, multitasking på hög nivå. (nu var det ju inte så idylliskt som det låter, kaffet kallnade, jag årkade inte läsa mer än en halv timme för det var jäkligt obekvämt och dessutom började jag frysa)
Nåjaa, sedan fortsatte dagen med Ida och Ica på loppis, riktigt kul fastän jag inte hittade någonting denna gång. Ica och Ida däremot kom hem med en hel del :) speciellt Ica gick lite crazy på böcker, så fick dra bort henne från hyllorna emellanåt ;)
Ikväll blir det vinkväll hos Fanny och Jocke med gott sällskap, kanske hittar jag även till leipis senare ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, ni cyklade förbi mitt hus. Snyft.

2012-03-19 @ 11:52:42
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu