chill lördag

Gårdagens vinkväll blev riktigt lyckad! Så tack till Fanny och Jocke för det. Det blev ingen utekväll i baren för min del, var duktig o gick hem (vuxenpoäng till mig!!) :)
Idag har jag faktiskt inga planer alls, o det är ju inte ofta det händer! Har hittills bara tagit det lungt, gått på länk, läst lite kurslitteratur, pratat med mamma i telefon och hjälpt syster Amanda att fylla i kurser till gymnasiet där hon skall börja i höst. Gud så gammal hon blivit plötsligt!
huihui så tiden går snabbt (o nu ska ja sluta låta som min mommo)
Här kommer istället lite bilder på hur vår-vasa ser ut idag:
Vackert så!
Mina tappra försök till att få en liten solbränna har faktiskt gett resultat, dock inte det som eftersträvades. Det enda som det resulterat i hittils är ca 50 fräknar! grrrrr

Kommentarer
Postat av: Maria

Men fräknar e ju fiiint! :D Ja vill också ha fräknar.



Btw, Iica hälsar :)

2012-03-19 @ 11:53:48
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu