1 Maj

Vad hände på första Maj då? jo:
* stegade iväg till torget med Sabina och Robin för att se på coola gamla bilar och för att gå på Marknaden. På torget KRYLLADE det av folk..tror halva Vasa var där..
.
* Det var meningen att vi skulle ha vappen bruch hos Angelica kl 13, men smarta som vi är märkte vi 5 min före att inga butiker är öppna, såå hela patrasket tågade (igen) iväg på pizza. Det blav take away så vi gick tillbaks till Angelica för att äta. Där satt vi sedan i ca 3 timmar och hade de mest knasiga konversationerna någonsin, undrar om vi någonsin har hållit oss till samma samtalsämne, utan att spåra ut till typ talande kebab eller djupa filosoferingar kring livets mening?
.
* Sedan begav vi oss ut för att äta årets första lösglass! Vi beslöt oss för SIA-klasskiosken, och OM vi gjorde ett bra beslut där! Vi blev besvikna då det inte fanns alternativet "fem glassbollar" på prislistan, så sugen blev man på ALLA miljoner olika glasssorter de hade! Vi nöjde oss men 2 bollar och för min del blev det passion-sorbé och hallon-saltlakrits, och nej..jag blev verkligen inte besviken!
.
* kl 19 cyklade jag iväg på IKEAmöblers ihopbyggan-talko! (jag fungerade som fotograf för att föreviga stunden medan resten jobbade med möblerna)
.
* Jag, Ida, Vera och Angelica tyckte dock att vi inte riktit var färdiga med vappen-firandet än, så det blev förfest hos Veras och sedan gamla trogna Ollis. Att vi i princip var ensamma i Ollis gjorde ingenting för vi hade den absolut bästa feelisen!
.
.
Jag hade inte kameran med mig hela dagen så blev inte så många bilder, men några hann jag ta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu