Barnvakt

Idag slutade jag skolan kl 14.30. Kl 14.30 anlände även min fina vän och arbetskompis Milli med tåg från Lovisa. Milli kulle egentligen sova hos Vera, men eftersom Vera befann sig i Litauen ännu under dagen så hade jag lovat agera barnvakt ;) Vi har shoppat, ätit på Amarillo, handlat mat, ätit glass, drickit gott kaffe på Café de Paris och sett på fotbollsmatch tillsammans med Emili och Fanny :)
Sedan gick vi iväg till Maria, som skulle komma med oss till flygplatsen för att hämta Vera. Där fick Vera världens finaste hemkomstkommitté med fina skyltar som vi hade gjort! Läs mer om detta och se bilder på Marias bogg :D
Själv hade jag inte systemkameran med mig under dagen, så det blev några få telefonkamerabilder istället :)
Cremé Brulé glass!! SUPERMEGAGOTT
Jag och Milli hade en liten utflykt genom Veras köksskåp också..ni kan inte tro vad vi hittade där, för det kunde inte vi heller! fasst vi såg det med egna ögon :D hihi
Milli, Fanny, wilma och Emilia på fotbollsmatch. Undrar nog vad alla de övriga åskådarna (ca 30 st män) tänkte då det trippade in 4 blondiner och satte sig ner på en filt bredvid fotbollsplanen ;D
KUL DAG! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Muffinsformar!?? Whaaat? :O

2012-05-07 @ 22:44:58
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: iicz

what happens in vera's kitchen when nobody's looking?

2012-05-08 @ 12:33:02
Postat av: Anna

I KNOW!! tror vi måsste börja smygkolla in genom fönstret alttid emellanåt.. ;D

2012-05-08 @ 15:51:28
URL: http://annasplaner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns en god förklaring, men hemligheter är inte till för att avslöjas ;)

2012-05-12 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu