död dödare dödast..

..är jag, Lovisa och denna blogg. Har inte bloggat eftersom jag A) inte årkat, B, inte hunnit (okej, who am I kidding?!) och C har inte haft ngot vettigt att skriva om.  Mina dagar har i stort sett sett ut såhär: Jobb, gym, hem. Hemma är jag oftast först kl 19 och är då bara dödligt trött. Jag har nog varit inne i en vinterdepression mitt i sommaren tror jag. Dagarna som bara varit skit från morgon till kväll har varit allt för många. Känslan man får då man inte lever det liv man vill leva är deprimerande.
Nu känner jag dock att en liten förändring kommer att äga rum. Har nu nämligen två veckor framöver planer (sociala sådana som inte bara består av jobb, gym och familj). Nu kommande lördag är helt fullspäckad, and I love it! När hände det senast? just det, senast jag var i Vasa ;). Jag har jobb till kl 15, ock skall sedan hinna på 3 studentdimissioner för att sedan landa hos Ida som idag blivit färdig frisör! Många grattisar vännen! På lördag smäller det!
Nästa veckas lördag smäller det ockå, och då BIG time! jag skall med en del av världens bästa klass flytta in hos Idulixen för att fira popkalaset! Ojj vad jag längtar dit! Känner att jag behöver tanka lite awsomeness för att igen klara mig en tid utan dem..
P.s. jag skall verkligen försöka skärpa mig med bloggen! I promise, har redan fått en rad med utskällningar för mitt obloggase..
.

Kommentarer
Postat av: Maria

kan det int bara va nästa veckas lördag NUUUU?? :D jag dör litegrann av att vänta.

2012-05-31 @ 23:03:09
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Anna

PRECIS!! can´t whait! :D Miss you so <3

2012-06-01 @ 19:16:55
URL: http://annasplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu