Förlåt bloggen

Mitt bloggande ser lite dåligt ut för tillfället..det beror på att jag har en massa deadlines som kommer upp nästa vecka och känner mig lite småstressad. Sedan far all min lediga tid till att träffa mina vänner irl istället, då jag åker till Lovisa om exakt en vecka för att vara där i 3 mån. (ush så jag kommer sakna vasa, måsste nog göra kortare besök hit under sommaren iaf).
Btw, som tips för annan läsning istället för denna döda blogg kan jag rekommendera en mycket bra och rörande bok om en liten trasig pojke som levt ett mycket hårt liv. Den är ganska deppig men värd att läsa! Boken heter Kirre av Gunilla O. Wahlström.
Vi hörs! senast om en vecka då alla deadlines och vasa är förbi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu