Sista måltiden..

Idag hade vi en liten avslutningsmiddag på Amarillo med klassen. Vi hade bokat bord där och ca 15 personer infann sig, så kul! Jag kommer sakna vår klass så otroligt mycket under sommaren! I hela 3 månader skall jag klara mig utan dem. Allt vad vi gör tillsammans är så sjukt roligt, trots att vi alla är väldigt olika och kommer från olika delar av Finland. Bästa klassen någonsin!
Lite bildbevis från kvällen:
Fråga inte vad Linda gör stående på tolen? :D
Ida, Jag och Emilia
Vera och Ica tvingade mig att ta en bild av min mat också, som en riktig bloggare gör ;) Gottgott!
Ida & Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu