SUPERANNA continues..

..tomorrow! Har imorgon igen en sådan där fullspäckad dag då man följer ett minutschema där en 5 min andningspaus bara inte rymms in! typ...Jag skall bli tutor för nästa års speciallärar gulisar,så imorgon kl 09.15 börjar tutorutbildningen som pågår hela dagen, ända till 15-16ish..sedan skall jag försöka hinna hem, dusha och städa upp mig lite för kl 17 skall jag infinna mig på Waynes coffée för att ha möte med SPIrre. Kl. 19 skall jag vara på amarillo på tutor middag (och kl 19 borde jag också vara på cinemabowlig och avsluta det fina styrelseåret med styrelsen...). Sedan skall jag iväg till Ollis för att se ishockeymatchen och antagligan stanna där och festa loss med spirrestyrelsen och de blivande tutorerna resten av kvällen :)
.
Tänkte att jag måsste skriva in morgondagens planer här, dels för att jag enklare själv skall hålla kåll på allt och dels för att jag nu förväntar mig av er att hjälpa mig att minnas var jag skall befinna mig när imorgon då jag glömmt och ser förvirrad ut ;)
.
Anna imorgon:
.
.
Men skulle inte vilja ha det på något annat sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu